Shop Mobile More Submit  Join Login
::..KH oc..:: by NyuNyuPuppet ::..KH oc..:: by NyuNyuPuppet
base(c) dont know get back to ya on it k?
kingdom of hearts(c) that guy
oc(c) me
Add a Comment:
 
:iconkh9844:
kh9844 Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Digital Artist
I love your art!!!! But there's something that's bugging me...I used to call it Kingdom OF Hearts too...but technically it's Kingdom Hearts...
Reply
:iconnyunyupuppet:
NyuNyuPuppet Featured By Owner Sep 3, 2010
thankies~
oh it is my bad .3. ...hmm no wonder ppl laughed when i said da BUT ya thankies~
Reply
:iconkh9844:
kh9844 Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Digital Artist
XD welcome. People used to laugh at me too >.> but then when I got the name right my friends were all like :dummy: and I was all like :shakefist: make me get it next time!!
Reply
:iconnyunyupuppet:
NyuNyuPuppet Featured By Owner Sep 3, 2010
yea ppl are off sometimes .3. oh really? xD is really hard for me to say just kingdom kings i cant help but say "kingdom OF hearts" idk whats wrong with me >3<
Reply
:iconkh9844:
kh9844 Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Digital Artist
XD yeah and Timon was all like erm...I think it's Kingdom Hearts Me: LIES!!!
I don't know what's wrong with me either o-o it will forever be a mystery...
Reply
:iconnyunyupuppet:
NyuNyuPuppet Featured By Owner Sep 3, 2010
lolz yea my bro told me "is kingdom hearts not kingdom of hearts "
and i told it was hes face and he beat me with the game o3o"
i guess so .3.
Reply
:iconkh9844:
kh9844 Featured By Owner Sep 4, 2010  Hobbyist Digital Artist
o-o woooow
yesh it shall :dummy:
Reply
:iconmaikafranklinclw3:
MaikaFranklinCLW3 Featured By Owner Sep 2, 2010  Student General Artist
Like it! Very hot!Boy or girl?
And what's the song?
Reply
:iconnyunyupuppet:
NyuNyuPuppet Featured By Owner Sep 2, 2010
thankies~ is a girly D: -sucks at makein dudes-
hmmm animals by nickelback
Reply
:iconmaikafranklinclw3:
MaikaFranklinCLW3 Featured By Owner Sep 2, 2010  Student General Artist
i suck at males too!!
Reply
:iconsokumo:
sokumo Featured By Owner Jul 12, 2010  Hobbyist
your oc is very sexy.
Reply
:iconnyunyupuppet:
NyuNyuPuppet Featured By Owner Jul 14, 2010
she thanks you c:
Reply
:iconsokumo:
sokumo Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist
tell her she's welcome and 2 turn around, mmmmm jk
Reply
:iconwaiyip:
WaiYip Featured By Owner Jul 5, 2010  Hobbyist
i agree
Orgy-XIII for the win
Reply
:iconnyunyupuppet:
NyuNyuPuppet Featured By Owner Jul 5, 2010
heeelll yea X3
Reply
:iconkay-seea:
Kay-Seea Featured By Owner Jul 5, 2010  Student General Artist
OMG I have a person in your group to. I'm in Orgy-XIII Also. WIN.
Reply
:iconnyunyupuppet:
NyuNyuPuppet Featured By Owner Jul 5, 2010
omg thats so fuckin awsome! c:
Reply
:iconkay-seea:
Kay-Seea Featured By Owner Jul 6, 2010  Student General Artist
Totally! x3 Now to draw the person, I'll have to wait soooo long to do it though.. D:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 4, 2010
Image Size
151 KB
Resolution
799×601
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
671
Favourites
30 (who?)
Comments
18
Downloads
17
×